sobota, 29 grudnia 2012

Styl międzynarodowy



W ramach stylu międzynarodowego designerzy eksperymentują z nowymi materiałami i technologiami. Wykorzystują beton i konstrukcję stalową w architekturze, często bazują na asymetrycznej, prostej, prostopadłościennej formie i gładkich powierzchniach.

Przykłady:

Le Corbusier: Villa Savoye

Le Corbusier: Grand Confort LC2


Le Corbusier: Modell B306



Le Corbusier: Modell B301

 Eileen Gray: Bibendum Chair


Eileen Gray: table E1027



Chicago School – kierunek wykorzystujący stalowe konstrukcje do budowy wieżowców.

William Le Baron Jenney: Home Insurance Building.


Second School of Chicago – kontynuacja Chicago School, zainicjowana przez Ludwiga Mies van der Rohe.

Ludiwg Mies van der Rohe: dom wielorodzinny na osiedlu Weissenhof w Stuttgart


5 komentarzy:

  1. Chyba od dawna tak myślę, że sypialnia jest jak dla mnie najważniejszym pomieszczeniem. Tak jak większość osób bardzo lubię relaksować się w sypialni, więc możliwe wyposażenie musi być również wysokiej jakości. W takim wypadku wiele rzeczy kupuję w sklepie www senpo gdyż jeżeli chcemy już odpoczywać to róbmy to na najwyższej jakości poduszkach. W końcu w pomieszczeniu takim jak sypialnia przebywamy każdego dnia sporo godzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki styl faktycznie jest popularny, ale trzeba go lubić ponieważ bywa czasami dość surowy. Ja jestem zdania, że jeżeli mam kuchnię w takim stylu to i tak muszę mieć ładne meble do jadalni https://codziennik24.pl/jak-wybrac-idealne-meble-do-jadalni/ bez których nie wyobrażam sobie codziennych śniadań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam tak samo. Każdy element wystroju jadalni, kuchni powinien zgadzać się z stylem aranżacji wnętrza pomieszczenia. Dla mnie liczy się każdy szczegół - nawet podstawowe akcesoria kuchenne, do których należą m.in. sztućce https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce, czy garnki. Powinny być one nie tylko solidne ale i odpowiednio wykonane.

      Usuń
  3. Tak naprawdę dla mnie bardzo ważną kwestią są same mebel i jestem przekonany, że dobrze jest mieć wiedzę skąd w ogóle je zamawiać. Muszę przyznać, że zdecydowanie świetnym sklepem jest https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz i właśnie dlatego ja najchętniej je tam kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsza w każdym budynku jest jego konstrukcja. Poprawnie wykonana będzie służyć wdzięcznie przez długie lata. Podczas budowy nowego domu warto skonsultować się z rzeczoznawcą budowlanym - panem dr inż. Przemysławem Stawiarskim: https://www.stawiarski.pl/.

    OdpowiedzUsuń